Bebeğim 1 yaş 17 günlük. Ek gıda bazı günler bir kaç tatlı kaşığı bazen hiç. Hem blw hem geleneksel deniyoruz yok ama yok. Emmek günde 2 kere o da güzel emmiyor zaten 1-2 dk. Mama yok su yok valla napıcam aklımı kaçırtacak artık bu kız benim valla dayanamıyorum artık biri bişe desin nolurrrr