atlasmomyyyyy Pamukhanim_ bence kalanı yoğurt yapın ayran yaparsınız çorba yaparsınız öyle yiyorsanız. Yada tatlı yapın vaktiniz varsa buzluk için hazırlık yapabilirsiniz içine süt giren şeylerden. Kremalı tatlılar yapabilirsiniz
nadidelifora Pamukhanim_ donduruya koyun. Mis gibi köy sütü ziyan olmasin. Çıkarır yoğurt yaparsınız bebeğinize 🌸
maygirl Pamukhanim_ fazla sütu bazen bende oyle yapiyorum.yoğurt mayalayacagım zaman hazirda kolaylık oluyor.Pişmiş fikrim yok koyuluyormuş madem iyi olur.🌸
Minigim38 Pamukhanim_ poaca kek yapıp buzluğa atabilirsiniz, puding yapabilirsiniz, yoğurt yapıp çorbasını yapabilirsiniz,
hasan033 Buzluğa at şişeler bir lt pay yap sonra tek tek çıkarır çocuğa yoğurt yaparsın yada kestirir lor yap canım
hasan033 Pamukhanim_ kayınvalidem hep öyle yapar köyde genelde bayramlarda süt veriliyor sütçü gelmediği için kadında napdın hepsini sonra çıkarıp yoğurt mayalıyo bize gönderiyo yada çıkarıp kullanıyor
mamacitaa_ Pamukhanim_ niye 3 günde bir ? Tuhaf geldi bana herkes bu kısa sürede mayalama yapmaz ki hep. Bilemedim 🤷🏻♀️
Pamukhanim_ mamacitaa_ bilmiyorum ilk ek gıda da öyle demişti bizim yine 1 hafta falan oluyor çorbaya falan koyuyirum 1 litreden çıkan 4 kavanoz yetiyor kızım çok yemiyor
mamacitaa_ Pamukhanim_ anladım canım sen daha iyi bilirsin tabi bize yoğurt çok gidiyor cok kullanırım ya severiz de
oylesinebiri__ Pamukhanim_ neden ben 5 litre aldım yarsını kavanozlarda mayalıyorum geri kalani tencerede mayalıyorum önce tencereden yaptığımdan veriyorum sonra tadı değişince kavanozlardan vermeye başlıyorum
Pamukhanim_ oylesinebiri__ anneme hep gitmiyoruz o kadar koymuş bişey yaparsın diye anneme eşimin onun koyduğu sütten yoğurt yemediğini de söylemiyorum oda yoğurt yaparsın sütlaç yaparsın diye fazla veriyor buzluğa koyucam bakalım artık