Kızlar annem dün 5 litre süt verdi 1 listesini kızıma yoğurt yaptım ama kalanını ne yapsam bilemedim 2 kişiyiz sonuçta ben sütlaç sevmem eşimde 1 tabak anca yer gerisi hep ziyan olur yoğurt yapsam eşim bu sütten yapılmışı yemiyor yine tek başıma yiyemem sizce başka ne yapabilirim