Mom0870 [silindi] uykusunda o kadar değil de emerken ve dışarı çıktığımızda bere takıyorum o zaman çok terliyor
[silindi] Mom0870 ben normalde yani beresizken emdiğinde terliyor doktor öyle demişti bana ondan yazdım ama gene ilerlerse Saglık ocağında bi sorarsın canım doktora aklından çıkar enazından
Merve5837 Yalnız değilsiniz biİmkide aşırı terliyor .Kolumda tişört sanki yıkanmış gibi ıslak oluyor bende o an kafasına mendil koyuyorum birazda olsa işe yarıyor