Mom0870 benim kizim da çok sacliydi doğduğundan beri terliyordu bende saçı çok diye terlediğini düşündüm ama doktora başı çok terliyor deyince elleri ayakları soğuk mu diye sordu evet dedim ayaklarına 2 çorap giydiriyordum yine buz gibiydi. Kansızlıktan şüphelendi ama test falan yapmadı demir takviyeli omega 3 verdi onu kullandığimdan beri terlemiyor. Bi de ben her sabah ac karnına 21 tane kuru kara üzüm yedim onun da çok faydasını gördüm. Sizde de bu belirtiler varsa bi doktora danışın derim