mamacitaa_ evet aslında diyetisyen mantıklı. Ya benim sistem aslında 6 dan sonra yememek ve dikkat etmek uzerine kurulu . Porsiyon kontrollerim cok iyi olmuyor.bide bazen asırı bir aclık geliyor sanırım emzirmeden kaynaklı. Bide 11 ay oldu regl olamadım ondan da bence kilo gitmiyor diye dusunuyorum ama bugün tartıldım 2 kilo gitmis