Audrey_ mamacitaa_ 1 kilo vermişsin işte ne güzel ☺️ verirsin verirsin çok kolay inanki biraz sabır gerektiriyor sadece
oyoyoyyedibeni Audrey_ arttık degistiriyoruz 💪🏻😎 başladım bende 2 gundur cok iyi gidiyorum Masallah 😂🥰 suan 86 yım ilk hedef -13 73 sonra tekrar bir -13 yapmak istiyorum 60 da sabitlenmek istiyorum. Sağlıkla 🤍
mamacitaa_ oyoyoyyedibeni anladimm evet ya 80 li rakamlar çoktur ya bende veriyorum 50 gün filan oldu sanırım. Suan 75 kiloyum hedef 65-68 o aralarda olmak hep bende artık verip de almak istemiyorum yaa
mamacitaa_ oyoyoyyedibeni ben 82 ile başladım boyum 168 Suan 75 kg yum. Bi 5-8 kilo daha gidecek .❤️😊
oyoyoyyedibeni mamacitaa_ ooo harika vermissin canım 🥰 ya bende bugun gunduz oturmasına gittim 2 de baya gün menüsü yedim aksam yemegi yemesem dengeler miyim sence
oyoyoyyedibeni mamacitaa_ sen bu tarz oturmalarda napıyosun nasıl bir yol izliyosun. Yani diyetteyim diyip yememezlik yapmak istemiyorum aksam yememek suan bana daha cazip
mamacitaa_ oyoyoyyedibeni bende sabah komşuma gittim caya kek pogaca yapmıştı ikisinden de yedim. Yememezlik yapmıyorum inan :) eninde sonunda hiç yemeyecek miyim sanki böyle düşün Önemli olan kaldığın yerden devam etmek 🥰
oyoyoyyedibeni mamacitaa_ yani bence de , ömür boyu Boyle ortamlar olacak nereye kadar acıklama yapacaz diyet falan diye bende o kafadayım . İlk bebegimde kilo verirken de öyle yapmıştım mesela aksam oturmasıysa aksam yemegi yemeden gidiyordum
oyoyoyyedibeni oyoyoyyedibeni ama suan cok kilom var ya ikinci bebiste farklı bir vücuda burundum 😂 neyse önemli olan devamlılık