fdn25 benimki de öyle inanki Eylül 15 den beri çocuk toplanamadı. Sekiz aylık ilk baş gittik kan aldılar enfeksiyon falan yok çok şükür antibiyotik verdi kullandık geçer gibi oldu. 1.02 gün rahattı 1.02 gün sonra tekrardan balgamlı şekilde olmaya başladı öksürüğü. 2.03 gündür beri de sesi kısık o gün ateşi yükseldi yanakları kıpkırmızıydı. Acile gittik bir aydır Berat atlatmadığımız için serum taktılar. Serumdan sonra ateşi olmadı bir daha. Antibiyotik soğuk algınlığı ilacı ve ağrı kesici verdi, diş atak hastalık hepsi birbirine karıştı. Enfeksiyon yok ciğerleri iyi dişten de olabilir dedi acil doktor doktoru. Bugün de sabahtan beri ishal, ağızdan burundan iki defa kustu. O da antibiyotikten dolayı balgam atıyordur dedi. Kusmukları da balgamlı gibiydi yalan yok