Kızlar yedi buçuk aylık bebeğim var. Ağustosun sonundan beri 10-15 gün aralıklarla sürekli hasta. Boğaz enfeksiyonu oldu antibiyotik kullandı, sonra tıkandı doktor umursamadı ciğerlerine indi yine antibiyotik kullandı, idrar yolu enfeksiyonu oldu, ateşlendi. Şimdide iki gündür gündüzleri tek tük kuru öksürük var genel hali iyi, ateş, balgam, burun akıntısı falan yok. Evde ne yapabilirim? Bu çocuk niye sürekli hasta oluyor? Doktorlar umursamıyor pek psikolojim bozuldu artık. Petekleri açtık hava kuru olduğu icin olabilir mi ? Aşırı terleyen bi çocuk ondan mı yoksa