theanne24 BARTUMOM peki hiç sesinizi yükseltmeden kızmadan baş edebiliyor musunuz? Ben edemiyorum ya sonra da çok üzülüyorum 🥺🥺
iremdemirr18 @theanne24 benim kızımda 20 aylık çok fena durumdayız bir de 1 ay önce memeden kestim huy nirvana durumda şuan. Bazen yatıyorum sabah olucak diye ödüm kopuyor beni en çok uyandığı saatten öğlen uykusuna yatıracağım saate kadar olan kısım yoruyor inanılmaz yorucu ve cok zor bir süreç. Sabır falan hak getire..
theanne24 iremdemirr18 peki sesinizin yükseldiği, bağırdığınız oluyor mu? Bende bu aralar çok zorlanıyorum ve eskisinden çok daha az tahammülüm, ama bebeğim uyuduktan sonra gidip öpüyorum aşırı vicdan azabı çekiyorum 🥺
iremdemirr18 @theanne24 hemde çok oluyor bende üzülüyorum bağırmamaya çalışıyorum ama mümkün değil ne yazik ki. Kendini suçlama bunu vicdan yapman bile ne kadar hassas olduğunu gösterir neticede bizde insanız ve bir çok sorumluluğu üstleniyoruz. Bence kızmayan anne yoktur.