Kızlar üzülerek bu konuyu açıyorum iki yaş krizleri bizi bitirdi çok zor geçiyor ya🥺 her an bir huysuzluk her an bir inatlaşma çok yorucu oluyor , tahammül seviyem çok zorlanıyor bu aralar. Bu konuyla alakalı bir şey soracağım; bebeğim bazen (aslında her dakika) inat ediyor (biliyorum yaşına göre çok doğal) , mesela ben dışarı çıkacağız parka gideceğiz diyorum asla gelmiyor ben çıkıyorum üstüme kapıyı kapatıyor sonra geri açıyor. Mesela duş aldıracağım kaçıyor inat ediyor gelmiyor, bende bazen böyle zamanlarda “iyi o zaman sen kal ben gidiyorum” diyip ortamdan uzaklaşıyorum sonra da anne annee diye peşimden geliyor ağlıyor. Bu yaptığım hiç doğru değil ama dediğim gibi baş etmeye çalışıyorum ama işe yaramıyor 🥺 böyle zamanlarda ne yapmak gerekiyor? Sizin de benim gibi bazen tahammülünüz kalmadığında böyle yanlış hareket ediyor musunuz? Kendimi kötü hissediyorum yaa