4.5 aydan bildiriyorum.. Tazyik hala devam ediyor çaresi yok ama zamanla bebişin tolere etmeyi öğrenecek. Sütüm öyle tazyikli ki defalarca meme reddi yaşadım, bebişim emmek istemedi ama inatla biberon ya da mamaya bulaşmadım şükür.. zira bizim durumumuzda biberon işin içine girince memeyi iyice reddediyor minikler 🤦🏻♀️ denemediğim pozisyon kalmadı, memeleri sıkıp büzmekten onlarda da hal kalmadi.. ziplayarak hoplayarak emzirdim bir amuda kalkmadigim kaldı.. Neyse uzun oldu. Demem o ki hic gecmeyecek gibi geliyor ama geçecek, sabir lazım bir de umut 🍀🍒💕