Feyzosumunannesi ipeksiiimom 27 bucuk da dogum yaptım 😁 şuan 31 yaşındayım ve kısım 3 buçuk yasinda. 2.cocuk icin acele etmem lazim aslında ama hic içimden gelmiyor 🥹 bence cok ideal yaşta dogum yapmışsınız.
ipeksiiimom Feyzosumunannesi 2. Cocuk fikri bana da çok uzak. Siz tam biraz rahat etmişsinizdir eğer 2. Cocuk planınız varsa iyice rahata alışmadan yapıverin 😂
asellmiihramom ipeksiiimom 20 yaşında anne oldum evliğimizin 5 ayında istemiştik çok şükür iyikide anne olmuşum şuan 28 yaşındayım 27 yaşında ikinci kızım oldu onlar benim en büyük servetim iyi ki olmuşlar iyi ki doğurmuşum 🌸💗🥰
ipeksiiimom asellmiihramom yaa ne güzel masallah 🧿 yaş aralığı hakkında ne düşünüyorsunuz iyi ki mi diyorsunuz
Feyzosumunannesi ipeksiiimom Baya baya rahatlığa alıştım. İstedigim gibi çıkıp geliyorum kızım ile. Uyku derdimiz yok altına yapti derdimiz yok masallah cok iyi şuan halim.
dondurmamkaymak ipeksiiimom nice 4 yıllarınız olsun inşallah 🧡 erken anne olmak bir bakıma iyi enerjin yetiyor yetirmeye çalışıyoruz 😁
dondurmamkaymak ipeksiiimom hak veriyorum 😅😅 benim şimdiden kafam pek kaldırmıyor iyi ki diyorum ileriki yaşta yapmadım daha çabuk öfkelenirdim belki
Kitsu Minimum 25 bence zaten okulu bitir biraz çalış evlen çocuk yap daha erken olmasi hayatta bir şeylerin atlandigi anlamına geliyor benim için. Benim idealim 29 mus 29 yaşında anne oldum
tsmutter ipeksiiimom vallahi ben hazır hissetmiyordum tam, şu an hazır olmadığımın iyice idrakindeyim. O yüzden bu soruyu hazır olarak doğuran birine yöneltmek lazım 😭😭😭
ipeksiiimom tsmutter ahahahhaha ben iste çok hazır hissederek yaptım çok istedim şimdi arada aklima acele ettin biraz daha durmalıydın perileri geliyor 😂
defneduruu ipeksiiimom 21 de ilk anneliği tattım 2024 2. Anneliği süpriz bebeğim ama bazen diyorum keşke 27 28 li yaşları bekleseydim 25 yaşındayım zor oluyor ama akradaş gbi olucağımız günleri düşününce de iyiki olmuş diyorum erken yaşta anne olmanın bir gün meyvesini yiğcem😂 inanıyorum
Derenmom 24 yaşında anne oldum ilk başta çok tereddütteydim çekindim yapamam diye şimdi iyiki diyorum gayet iyi zamanda olmuş kızım💖
Hemdem__ ipeksiiimom 27 yaşında evlendim 32 de anne oldum.Bana göre tam zamanıydı.Evliliğin tadını çıkardım rahat rahat gezdim şimdide evde çocuk bakıyorum 🤣🤣
Asyaveannesi04 ipeksiiimom Evlendikten sonra 2.5 sene bekledim, ilk başta karı- koca olmayı öğrendik sonra anne baba olmayı çok şükür 29 yaşında anne oldum 🙏🏻
KLORAK ipeksiiimom insanlik ölüyor yavas yavas, ilerde kapimiticalacak olanlar evlatlarimiz. Calmasa,ar bile birbirlerine yetsinler bana yeter 😊 addi olarak yeterim manevi olarak Allah buyuk
ipeksiiimom KLORAK kardeş dünyanın en güzel şeyi biz 4 kardeşiz. Maddi değil ama manevi olarak çok zor geliyor bana Rabbim isteyen herkese nasip etsin