ikiierkekkannesii ipeksiiimom evet kuzum üniversiteye gittiğim icin ikinciyi yapmadım üst üste olmasını da istemiyordum tek baktığım icin
ikiierkekkannesii ipeksiiimom Kesinlikle hayır ben zaten aradaki farkı uzun tutmak istiyordum yaşımda küçük oldugu icin pespese yapma yoktu aklimda. Şuan oglum herseyi kendi yapiyor sorumluluk aliyor akıllı cocuk cok sukur ikisi birden zor olurdu yoksa
KLORAK ipeksiiimom 27-28 arasi oldum kizim 2,5 yasinda. Suan 30 um 2. Dogacak bu ay 35 gibi de 3. Yu yaparim piyasadan cekilirin
kbrayksel ipeksiiimom 30 yaşında evlendim 35 yaşında anne oldum. İdeal anne olma yaşı nedir bilmem ama kesinlikle 35 değil. Bir kere kafa ses götürmüyo 🙄 tahammülün azalıyo sabrın azalıyo..
suheyla92 ipeksiiimom bence 27 ve uzeri ideal. Aslinda 29 30 derdim ama iki cocuk ve uzeri isteyenler icin biyolojik yasimiz geciyor o yuzden 27 ve uzeri diyorum
KLORAK ipeksiiimom insanlik ölüyor yavas yavas, ilerde kapimiticalacak olanlar evlatlarimiz. Calmasa,ar bile birbirlerine yetsinler bana yeter 😊 addi olarak yeterim manevi olarak Allah buyuk
Gunesnil_23 ipeksiiimom Ben 23 yaşında anne oldum iyi ki öyle olmuş şimdi 26 yaşındayım 2.kizim olacak şuan sabrım var enerjim de var bir çok şeyi beraber yapabiliyorum biraz daha geç olsa bunların olacağını düşünmüyorum benim düşüncem böyle 🥰
ipeksiiimom Gunesnil_23 sağlıkla büyütün insallah🩷 en güzel yanı da ileride size en iyi arkadaşlar olacak olması
ipeksiiimom suheyla92 ne güzel böyle düşünüyorsanız çevremdeki cogu kişi fiziksel olarak çabuk yoruluyorum gürültüyü kafam kaldırmıyor diyor
tsmutter ipeksiiimom vallahi ben hazır hissetmiyordum tam, şu an hazır olmadığımın iyice idrakindeyim. O yüzden bu soruyu hazır olarak doğuran birine yöneltmek lazım 😭😭😭