Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 20 günlük sarılık değeri yüksek çıkınca doktorumuz yeterli beslenmedigini düşünerek mama ve meme vermemizi önerdi. Mama veriyorum ama içim xok rahat degil aslında sütüm var ama bebegimin damağı kuvvetli değil o yüzden yeterince çekemiyor. Ben göğüs pompası almak istiyorum araştırdım mochinin ürünü bana mantıklı geliyor ama aranızda kullananlar var mı? Malum fiyatlar pek uygun degil alırsam işimi görmezse elimde kalır mı diye endişeleniyorum.