merkursavascisi_06 hepoyleolurzaten___ markasını iimdi hatırlamıyırum da bizimki de her noktada farklı tartıyo sıkıldık artık bi değiştirelim diyoruz
hepoyleolurzaten___ merkursavascisi_06 bir çıkıyorum 61.20 gr gösteriyor aynı saniyede tekrar çıkıyorum 61.85 gösteriyor hiç tavsiye etmem
dygusalmom97 merkursavascisi_06 arzum colorfit kesinlikle pilsiz kendi kendini şarj ediyor kaç yıldır kullanıyorum inan hatırlamıyorum hiç bi sorun yaşamadım
merkursavascisi_06 dygusalmom97 ya çevredostu olması falan çok iyi ama analizli olan modellere bakıyodum🥲
aylinnu Bende goldmaster kullanıyorum 7 senedir aynı tartı iyi yani bende kilo vermek için spor yapıyorum yemeye dikkat ediyorum ama kilo alıyorum 🤣sanki djdjdjd sporu biraz abartarak yapıyorum sanırım
merkursavascisi_06 aylinnu kas oluyosa belki o da tartıda artı gösterir o yüzden analiz ypan bi şey almak lazım😇