Kızlar sorum başlıkta. Evde kullandığımız tartıdab çok memnun değiliz doğru tartmıyo gibi. Biraz dikkat edelim kilo verelim istiyoruz bakındım ama hiç anlamıyorum hangisi iyi hangisi kötü. Osveld diye bi markayı bi fenomen önermişti ama fenomenlere güvenmiyorum hiç😅 memnub kaldığınız tartı önerinşz varsa alırım🫶🏻