cileks
Marka farketmez , hep şu markayı kullanıyorum dediğim bir markam yok. Pilavım çok beğenilir.
En az 1 saat önceden pirinci ıslarım.
Sıvı yağda iyice kavururum .
Birebir oranda kaynar su koyarım .(et suyu tavuk suyu varsa lezzeti katlar)
Tereyağı ,tuz , 1 küp ya da 1 çk şeker koyar kısık ateşte pişiririm .
Salma usül de var oda güzel oluyor ama kavurarak yaptığımın lezzeti başka oluyor.