a99 ben gece uyumalarını birlikte yatmaya bağlıyorum 🫠
Büyük oğlumda hem yanımızda yatıyordu ki hâlâ yatıyor ve artık 4 yaşında 🤭
Miniğimde 7 aylık olacak oda aynı şekilde hep yanımızda yatıyor
İlk zamanlar reflü yatağı ile yatırıyordum, biraz yüksek durduğu için emzirirken falan uyuya kalırsam diye güvenlik amacıyla 🙈 uyuyakalırsam meme aşağı düşüyor ve risk olmuyor
Şimdi büyük oğluma yatak aldım, bizim yatağın yanına koydum bitişik şekilde, toplamda kocaman bi yatak oldu yani 🤣 ikisinin ortasında yatıyorum missler gibi 🫠
Eşim bi süre görevde olacak o yüzden rahatız 😁 o gelse bile çok rahat yatıyoruz yine tabi o küçükten tarafta yatarsa aralarına yastık koyuyorum
Ben çocuklarımla yatınca en ufak sese uyanırım, yattığım yerden de hiç kımıldamam o yüzden içim rahat yanıma alabiliyorum
Ne zamana kadar böyle bizimle yatacaklar ki sanki, birde eşim zaten sık sık görevde. Boşver yatalım koyun koyuna 🫠