6 ayına kadar sadece benimle yattı eşimi diğer odaya yolladık çünkü ikimiz de deli yatan insanlarız, 6. Ayından sonra beşiğine koydum, adapte olamaz diye endişe ettim ama maşallah hiç sorun yaratmadı. 15 aylık tam zamanında ayırdım diye düşünüyorum. Aşırı bana düşkün. Aklı biraz daha ermeden ayırın yatağını fakat şuan sizin bebeğiniz çok küçük. Bence rahat iseniz hiç keyfinizi bozmayın.