gulce9 Annesininguzusu Ayyy bende emecek mi diye dusunuyorum dogdugundan beri duzgun emmiyro. Basta agzinda oylece tutuyordu sonra sarilik olduk hemsire biberon verdi bende sirf doysun sariligi atlatsin diye biberonla besledim. Kendi sutumu sagdim sagdim bu sefer tazikli gelmeye basladi bir sure o yuzden icemedi bu aralarda meme reddi yapiyor agliyor hic almiyor. Bende biberonun emzigini degistirdim philips kullaniyordum 1 numarayi taktim daha zor hatta cok az iciyor artik ama memeyi tutuyor en azindan aglamiyor ama 5-6 dk emiyor sonra biberon veriyorum ac kalmasin diye uzamis sariligimiz da var. Korkuyorum degeri yukselir diye biberonla destekli gidiyoruz
Annesininguzusu gulce9 ilerleyen zamanlarda eğer memeyi bırakmasın diyorsanız bırakmaz yani mama değil sütün tadını biliyor ee biberonda zor geliyor ama içiyor diyorsunuz ki emmese bile sorun yapmayın ben çok taktım kafaya çok sorun yaptım ama bunun sonu yok meme için şuan ek gıda almıyor mesela bazen çok büyük konuşmuşum diyorum memeyi alsın bir şey istemem diyordum hep o zamanlar şimdi bırakmıyor memeyi 13 aylığız 5-6 gündür meme dışında bir şey sürmedi ağzına dişte değil o yüzden mamayla ya da memeyle bir şekilde büyüyorlar önemli olan sağlıklı olmaları iştahlarının yerinde olması umarım sizinde yavrunuz için gönlünüzden ne geçiyorsa o olur ve çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede atlatırsınız uzamış sarılığınızı❤️
hazaal2 hunilimomy silikon olan her şeye karşı sanki. Denedim. Ne biberon alır ne emzik alır ne silikon uç alır. Sadece etten meme istiyordu ilk doğdugunda. Sonra atak mıdır algı açılması mıdır nedir çocuk memeyi zar zor emiyor. E zaten biberon almıyor mama almıyor. Çok zorlanıyorum ya :(((
hazaal2 moni zaten pes edemem ki. Etsem ne olacak çocuk biberon almıyor ki. Ben bugün pes etsem aman emmiyor zaten memeyi deyip biberonla mama dayasam içmiyor yani. Keşke içse keşke alışkın olsa, böyle red durumlarında alternatifim olsa. Böylesi zor çünkü
moni hazaal2 benim kızım bir buçuk aylık ken ret etti İkizler birde ama çok şükür 🤲 bir haftadır biberon alıyor sürekli teklif ettim ilk başlarda ağlıyor itiyordu uykusunda bir iki çekiyor uyanıyor uyanıkken direniyordu dört gündür özellikle biberon alıyor buda size umut olsun dedim ☺️ şu anda sekiz buçuk aylık ken aldı aylar sonra aldı Bebek bir anı bir anını tutmuyor
esrayazici1525 hunilimomy bende bi rahatsızlık geçirdim iltihaplı romatizma oldum çok üzülerek ilaç kullanmak zorunda kaldım çünkü berbat bi hastalık Allah kimseye öyle bi hastalık vermesin ilaç içmeden geçmedi mecburi memeye ara vermek zorunda kaldım emzirdiğim için ilaç alamazdım yoksa 2 hafta boyunca sağım yaptım haliyle mamaya alıştı bebeğim şuan tekrar meme verdim sağmayı bıraktım emecek diye ama almıyor ağlıyor ve sanırım sütüm çekildi bilmiyorum çok üzülüyorum uyku arası alıp emerse emiyor ama en son sağmaya çalıştım süt gelmedi niye öyle oldu bilmiyorum ama resmen hayal kırıklığı içindeyim sağarken 150 cc geliyordu şimdi az yine de mememi vermeye çalışıyorum inşallah kesilmez
iyikianneyimm gulce9 valla biz de avent ile içiriyorduk başta biberonla da kavga ediyordu ağlıyordu internetten baktık çoğu kişi deliği azıcık genişletmiş bizde yaptık gayet iyi içiyor 2 numara vs denedim 3 bile denedim yine ağladı durmadı şimdi yaptığımız uçla emiyor sürekli sağıp veriyorum sağımı ihmal etmiyorum çünkü silikon uçla göğüslerimi boşalttığını düşünmüyorum anne sütü de içiyor akşam mama destek veriyorum onu da içiyor yeter ki beslensin de nasıl olursa olsun
gulce9 iyikianneyimm Bende sariliktir yeter ki beslensin diye her seyi denedim silikon ucla basta icti sonra onu da reddetti bende besledikten sonra mutlaka gogsumu bosaltiyorum. Birde mastit oldum 3 kez sagim yapmama ragmen ama galiba sagimi birazcik abartmis olabilirim sut uretimim fazla oldu bu sefer oglumda emmeyince bazen disarida 1-2 saat sagmayinca veya gece 2 saat fazla uyuyunca sagmadan direk tikaniyor.
kbrayksel hunilimomy Elhamdülillah bizde meme reddi falan olmadı. Şimdi 13 aylık memeyle hiç arası yok anca mammammam deyip yemek yiyo 😂
arvenyildiz hunilimomy kimsenin olmadığı loş bir odada emzirmeyi denedim genelde birde istemezse çok ağlarsa ısrarla vermeye çalışmadım ama hep teklif ettim memeyi emmek ister mi diye buda çok yorucu oluyor aslında ama komple bırakmasından iyidir diyerek kendisi acıkınca da memeyi hep teklif ettiğim için o şekilde emdi
orkide2 202025 zaten bebek saat başı uyuyo uyanıyor kucağıma alıyorum göğsümü açıyorum biraz dalınca hemen emziği çekip göğsümü veriyorum
baharlivaa hunilimomy beş gün sonra 6aylık olacak 4.aydan beri meme red var emmiyor zorladım çok emmedi 2aydır acaba yine zorlasam emermiki çık çok ugraşsam çok ağlıyor inat
elifmirayo hazaal2 aynı dertten muzdaribim emzik biberon hiç birini almıyor üstüne atak haftasındayız memede üstün bir mücadele veriyoruz
suhedaaaaa gulce9 avent baya sert ondan da zor çekiyordur. Büyüdükçe memeyi daha güçlü çekmeye başlıyorlar eğer emzirmek niyetin varsa bence pes etme 3 aylıktan sonra çeneleri güçleniyor
gulce9 suhedaaaaa Çok istiyorum emmesini valla zor icmesine ragmen avent 1 numaradan da vazgecmedim zorlanirsa belki memeye donmesi rahat olur diye. Her beslenmede meme demiyoruz zorluyorum sonra biberon veriyorum. Bi ara siringayla verdim ondan midir bilmiyorum gogsumu tutmak yerine dilini suruyordu ucunda sut varsa diliyle onu aliyordu. Yani bakalim umarim tutar ve icer 3-5 dk kalip oyalanmadan.
cansuyu25 hunilimomy maalesef ben şuan yaşıyorum üstelik mama reddi meme reddi biberon reddi aşırı yorucu ve sitresli bi durum bırakacak diye korkuyorum böyle yaşayıp bu durumu aşan var mı