coldplayy bu yıl kızım ilk defa anaokuluna başladı, tanışma toplantısında bir veli tanışma kartına Zeynep yazdı diye öğretmeni resmen azarladı, “Zeynep ismini hiç bilmiyor ama bilginiz olsun, hiç kullanmıyoruz”, diyor oysaki çocuğun resmi adlarından biri. Şaka gibi ama gerçek. Kullanmayacağınız adı çocuğunuza niye koydunuz dicektim ama neyse dedim sustum. Öyle bir kitle var sayıları hiç de az değil, sırf moda diye alakasız iki ismi yan yana getirip çocuğuna isim yapan.