hdjdj KLORAK aysima koyucam alya yı cok begeniyorum ama telafuz edemiyor benim ailem eşimin ailesi söyleyebiliyo beren i sevmiyorum eren der gibi geliyor bana ısınamadım bir türlü
290119 İki ismi de beğenemedim. Popüler kültüre ayak uydurma zorunluluğu da yok. Böyle gereksiz ayrıntıları önemsenmeden tek isim ve daha güzel bir isim olabilir KLORAK
KLORAK 290119 oldugum ülkede poler kültüre uymak istesem valentina maria gibi isimler koyardim Devin türkce bi isim mesela
[silindi] KLORAK yeni ve popüler isim değil diye kızına melis ismini koyan ben seri üzgün 😅 coldplayy
coldplayy [silindi] Üzülmeyin, sizin kızınızın döneminde yoktur bence. Bu seneki 5’ lerde çok vardı. Erkek öğrencilerde de ‘han’ ve ‘alp’ eklemeleri çoktu mesela. Sanırım dönemin dizileri de çok etkili.
KendiEvimdeDeplasmandayim KLORAK devin çok hoş 🌸 laren arkadaşımın kızının adı 5yaşında şuan sanırım o zaman da bana biraz uydurma isim gibi gelmişti
coldplayy KLORAK Bazı isimler tekrar gündeme geliyor sanırım😂 Şuan kızımın döneminde de aşırı bir Defne var. Kendim isim koyarken tüm bu sebeplerden son 3-4 yılda çok koyulan isimlerin istatistiklerine bakmıştım.
coldplayy hdjdj Beren muhtemelen daha az Alya son dönemlerde daha çok konmuş olabilir bence. İsmin anlamı da çok önemli, karakteri etkilediğini düşünüyorum. Kolaylıklar dilerim🌻
hdjdj coldplayy evt beren güçlü kuvetli demek Alya yüksek yüce üstün demek Aysima ay gibi güzel yüzlü demek Alya yüce rabbim e denk düşüyo yüce olan o dur da diyenler var
forumgurmesi Bilinmeyen,nadir olan isimleri seven biri olarak Devin diyorum. Ama ikinci isim olarak düşündükleriniz hiç uyumlu değil. Sadece Devin :)
coldplayy hdjdj Anlamları güzel üçünün de, bir de bu ismi taşıyan tanıdıklarınız varsa onları gözlemleyin. Yalnız bir an önce karar verin. İsmiyle seslenin, adını bilmesi lazım. Sevgiler🌻
AlinaEmreHan1 [silindi] yeni tip isimleri bir türlü beğenemiyorum kulağıma güzel gelemiyor bir türlü 🥲 Bende 😆
Ayseee60 Seçenekler arasında yok ama tek Laren iki isim düşünüyorsanız da Laren Ece Laren Umay Laren Nil daha hoş geliyor ikinci isim daha kısa olmalı bence😍 sağlıkla gelsin
AlinaEmreHan1 [silindi] Valla hep uyduruk isimler ya şimdiki isimler. Farklı olsun diye diye bi değişik isimler çıkıyor ortaya. Öz Türkçe isimlerden yanayım şahsen