Alpereniannesi52 Huma_kus34 çok şükür evet maalesef akran zorbalığı her yerde var düzelmesine sevindim bana göre de geçici ama tabi uzun süre olmamakla beraber 😊
kurtaran1 ogrt123 dil terapistine gittik ama devamlı değil durumunu öğrenmek için şehit ziyaretlerine gittik hocaya gittik sonra Allah’a bıraktım her sabah namazında salatı tefriciyw okudum
ogrt123 kurtaran1 tamamen geçti mi acaba camım bebeğiniz kaç aylıktı başladığında aekiz ay sürdü demişsiniz sanırım cami hocası mı okumuştu
kurtaran1 ogrt123 yok tanıdığımız farklı bir hoca okudu ama bu bir süreç kendiliğinden geçiyor şuan kekeleme 0 sadece bazen kelimeyi unutuyormuş gibi oluyor kısa süreli düşünme diyelim