Ben anlamıyorum gerçekten bu kadar mı güvensiz oldu devlete onlarda onca ülke geziyor halkın arasına katılıyor mantıklı olarak bunları da düşünmek lazım Bi bize gelmedi kesin var bakın görün teşhiş konmuş bilgi verilmiyor bence arıık insanları geleyana getirmek yerine nası korunulur nası tedbir alınır onları öğrenelim yoksa böyle oldu olacak diye konuşmak boş anlamsız. Gerçekten anlamıyorum gelse mutlu mu olacaksınız ayy geldi ülkemizde de var oh oh mu dicek siniz. Allah aşkına zaten sınır meselesi idlib meselesi derken ekonomi kalmış mı 3 senedir ekonomi düzensiz. Devlet böyle mi diyo aman hastalık var ölenler oldu ama ortaya çıkmasın herşeyi iz normal devam etsin soyumuz kurusun bu mu yani yapmayın Allah aşkına. Sert konuştum çünkü yetti artık bu tarz haberler varsa var önlem al çıkma evinden madem yoksa da bin şükür elhamdülillah mğslümanları koruyor Allah