Eşimin yakın arkadaşı yedikule hastanesinde çalışıyor ve coronavirüs teşhisi konulmuş hasta olduğunu söylemiş. Benim anlamadığım bir şey var. Yani bu kadar ülkeye bulaşmışken zaten bizim ülkemizde olmamasına asla inanmıyorum. Hem merkezi konumdaki bir ülkeyiz hem çok fazla turist barındırıyoruz. Neden saklıyorlar? Yasak değil mi milletinden bunları gizlemek? Haberlerin hiçbirinde göremedim. Dikkatli olun.