tahin benim çocuğum emmeyi bıraktıktan sonra anneannesinde de babannesinde kısa süreler olmak üzere 7/8defa kaldı.Keşke diyorum emzirmeyi bırakırken götürüp onlara bıraksaydım.Beni aramazdı.Emzirmeyi bırakma süreci çok ama çok zordu iki gün boyunca uyuyamadı sürekli ağladı.Bırakma gibi bir imkanınız varsa öyle yapın bırakamam diyorsanız 2/3gün gece eşinizle yatsın siz kesinlikle yanına gitmeyin mümkünse o eşinizle yatsın siz başka odadada yatın sizi görmesin eşinizde uyandıkça su teklif etsin ⅔ gecede alışır.İnanın büyüyünce bıraktırmak daha zor