Asla yetersiz değilsiniz, değiliz! 9 aylık oğlum var, söylediğiniz her şeyi yaşıyoruz dün gece sabaha karşı oturdum ağladım artık ona duyurmamaya çalışarak,sürekli uyanıyor emiyo uyaniyor emiyo bu döngü yıpratıcı ne yazık ki çok haklısınız.Soylediginiz diğer şeyleri de yaşıyoruz,her gün dışarı çıkarırdim ama artık üst değiştirme eziyete dönüştü,sırf bu yüzden çıkarmak istemiyorum bazen.Gececek diyor herkes, sabırla bekliyorum.Ben de sizin gibi işe geri dönmedim,tüm enerjimi bebeğime veriyorum ama benden daha özensiz olan annelerin bebekleri uyuyor,huysuz değil vs.Yani bizim bir suçumuz yok, süreç bu şekilde demek ki bizler için.Gece beslenmesini kesin diyor herkes nasıl olacak hiçbir fikrim yok benim de.