Elifygt benim kapıyada polis olduğunu söyleyen iki kişi geldi çıkmak üzereydim annemde vardı açtım kapıyı , sizin dairede Suriyeli oturuyor gözüküyor dedi hayır ben oturuyorum dedim kimliğinizi gösterin dedim Gösterdiler , bana şuraya imza at burada oturduğuna dair dedi atmam dedim gidin muhtara ben bu ikametgah la oy kullanıyorum mümkün değil dedim , aman başınız belaya girer operasyon yaparlar diye beni korkutmaya çalıştı . Yapsınlar dedim ben kendimden Emin’im emniyet yığılsa ne yazar , sesini yükseltmeye başladı hemen dışarıya çıkın , yada buyrun hep beraber emniyete gidelim dedim o zaman aman uğraşamayız görürsün diyip gittiler . İmza atsaydım çok büyük ihtimalle adıma şirketler kurup , hatlar çıkaracaklardı acayip dolandıracaklardı beni Allahım aklımı seveyim 😂