Kapıya evkurdan geldıgı ı söyleyen bir adam ıkıncı kez geldi ilk geldıgı de esım acmıstı kapıyı bugun yine geldiler ben actım esımın borcu oldugumu söylediler dedim biz ewkurdwn brsey almadık sert br sekılde Hanfendı almıssın iz falan diye söylendi ama adam kapıya cok yakın duruyordu sankı her an ıcerı girecek gibiydi oglumda o an alıyordu kafam ıyıce karısık tı yanı karsı daireden adam kapı actı karısıyla birlikte sorunu var dıye bize baktılar allahtan adam esımın tc kimlik no sunu bile bılıyor tc kaybettiniz mi diye sordu dedik yok kaybetmedik adam öyle gttı sizce dolandırıcı mı bune cok korktum adamdan nedense nedenini bilmediğim bı korku vardı adamdan dolayı