elasevda bebisannesi_ benımde 2 aylık olcak ortu seriyırum ince karnıyla atagına corap yok ama. Gündüz örtmüyorum
bebisannesi_ elasevda örtüyü ayağıyla attığı için gaz gelince ben de yüzüne gelir boğulur diye örtü örtmüyorum o yüzden ona göre bir tık kalın giydiriyorum
sonnenblume Ayyy nasıl yatırıyorsunuz 😢😢 ben ısınsın diye güneşe tutuyorum onda bile terliyor buz gibi oluyor bir türlü sıcak olmuyor ayağı
nurbahar33 elasevda siz çorapsız ayak üşürken yatabilir misiniz ? bir kere ayak sıcak olmalı deneyin kendinizde bakın . bambu lastiksiz çok güzel terletmeyen çoraplar var bence giyidirmelisiniz
nurbahar33 bebisannesi_ üstünü örtmüyorum koyun yünü uyku tulumu var elbette çorap giydiriyorum ince lastiksiz pamuklu/ bambu. aksini düşünemiyorum çok saçma
bebisannesi_ nurbahar33 ben de örtmediğim için gevşek çorap yada ayaklı tulum giydiriyorum benim de içim rahat etmiyor biz çorapsız yatıyoruz eşimle ama üzerimizde battaniye var sonuçta
melosssy oda 21 22 derece dün ilk defa tulum giydirdim 1.6 tog icinde kısa kollu body ve corap giydirdim banyo yaptirdigim icin ama ensesi çok terlemisti gece nasil yapmaliyim bilgim yok yardimci olur musunuz lutfen 3 aylık olacak oglum
ozgecam elasevda 23-24 derece ideal kat kat giydirmenize gerek yok ince tulum bez yeterli oluyor enseyi kontrol edin duruma göre ince müslin örtersiniz zaten biz üşümüyorsak bebekler de üşümez
hoppaselam bebisannesi_ beşiğin kenarlarına sıkıştırıyorum ben örtüsünü, bir de kollarını örtünün üstüne çıkarıyorum. şuan 15 günlük, zaten tulum giyiyorlar coraba gerek yok ki 🤷🏻♀️ doktor 3-4 ay eli ayagi buz gibi olur ensesine ve göğsüne bakın demişti.
gg3848 elasevda 2 ayllıkken falan ben hep patikli tulumlardan giydiriyordum içine çorap giydirmiyordum
ekins elasevda yani annem görmüyorsa çorapsız görüyorsa çorapla vallahi yoruldum laf anlatmaktan kat kat giydiriyorlar kat katttt ev 24 derece kalorifer yanıyo aklımı delirecem. Zıbın tulum getiriyorum bu kadar mı ee devamı nerde diyolar yoruldum.
orkide2 elasevda valla çorap giydirdim üzerine de patikli tulum giydirdim bi kere hastalığı ayaktan alırsın. Ayağını üşütme gaz olur derler büyükler bence çok doğru siz üşütmeyin derim zaten el ve ayakda dolaşım daha azdır sürekli soğuk olur
devonne bebisannesi_ çorapsız üstü açık olmaz bence benimkide 4 aylık uyku tulumu ve ayagını sıkmayacak bir çorap giydiriyorum çorapsız yatırdıgımda aksine gazlanıyor bebegim
ZeydsMom elasevda hicbirinde corapla uyutmadim. Oglum aralik bebegi oldugu icin cogu tulum ve altlari patikliydi zaten oda 2 ayina kadar giydi . Sonrasi hic giymedi. Kizim yaz bebegi oldu ona hic giydirmedim
124_3 elasevda ben hep unutmadigim surece hep cikarip yatiriyorum cinku corap kan dolasimini etkiliyor diye biliyorum
altincocuk bebisannesi_ benim bebeğim 3 buçuk aylık çorapla yatınca ayakları çok terliyor üstünü de örtemiyorum ağzına alır diye. Kısa kollu zıbın çok ince patikli alt giydiriyorum. Onun üstüne de uyku tulumu giydiriyorum 1.2 tog. Odam 23 derece civarı oluyor. Patikli alt olduğu için ayağını çorap gibi sıkmıyor. Bence üstünü örtmemekle iyi yapıyorsunuz. Bırakın üşüsün ama boğulmasın. 🥰 ki zaten merak etmeyin bebekler sandığımızdan daha dayanıklı. Sadece terlemesine izin vermeyin.