maygirl elasevda corap ve sicak oda ortamı cok saglikli degil.oda isınız ideal ise corabı cikaradablirsiniz
bebisannesi_ UrbanMom üzerini örtüyor musunuz biz örtmediğimiz için çorapsız nasıl olur üşümez mi diyorum biz bu yaşta battaniyeyle yatıyoruz yani
bebisannesi_ cudana uyku tulumu ayağı kapalı mı ben üzerini örtmediği için ayağı çıplak içim rahat etmiyor çorapsız
Dedektifgadget elasevda 2 aylıkken şubat ayına denk geldiği için giydirmiştim şimdi 22 aylık giydirmiyorum gece
karmenn cudana Bizimde oda sıcaklığı 21-22 oluyo genelde uzun kollu zıbın giydiriyorum ama elleri ve ayakları buz gib oluyor kafam karışıyor
cudana karmenn hiç karışmasın ensesine göğsüne bakın sırtına bakın sıcaksa gerisi önemli değil üşümüyordur
karmenn cudana Bizimde oda sıcaklığı 21-22 oluyo genelde uzun kollu zıbın giydiriyorum ama elleri ve ayakları buz gib oluyor kafam karışıyor
azizeak elasevda uyurken bebek kesinlikle çorap giydirmem dışarı çıkarken hariç evde uyuduğunda giydirmem
bebegim95 elasevda valla 1 yaşından beri çorapsız yatıyor kendi çıkarıyor üstelik evde de giymiyor patikte asla giymiyor şu an 2,5 yaşında 🌝🥲
sessi elasevda hep çorapsız ama tam ayaklarının üstüne ince müslin atarım genelde açıyor ama gece uyandıkça örterim çorapsız uyutmaktan kasıt bileklerini sıkmayacak şekilde yatırmak kimi doktorda patikli tulum öneriyor
bebisannesi_ Allah aşkına birisi sorumu yanıtlayabilir mi çorapsız yatan bebeklerin üstünü örtüyor musunuz bizimki 2 aylık ve üstünü örttürmediğinden biz çorap giydiriyoruz yani çorapsız ve örtüsüz o şekilde açık yatan var mı acaba ben de yeni anne olduğum için bilmiyorum
elasevda bebisannesi_ benımde 2 aylık olcak ortu seriyırum ince karnıyla atagına corap yok ama. Gündüz örtmüyorum
nurbahar33 bebisannesi_ üstünü örtmüyorum koyun yünü uyku tulumu var elbette çorap giydiriyorum ince lastiksiz pamuklu/ bambu. aksini düşünemiyorum çok saçma
devonne bebisannesi_ çorapsız üstü açık olmaz bence benimkide 4 aylık uyku tulumu ve ayagını sıkmayacak bir çorap giydiriyorum çorapsız yatırdıgımda aksine gazlanıyor bebegim
altincocuk bebisannesi_ benim bebeğim 3 buçuk aylık çorapla yatınca ayakları çok terliyor üstünü de örtemiyorum ağzına alır diye. Kısa kollu zıbın çok ince patikli alt giydiriyorum. Onun üstüne de uyku tulumu giydiriyorum 1.2 tog. Odam 23 derece civarı oluyor. Patikli alt olduğu için ayağını çorap gibi sıkmıyor. Bence üstünü örtmemekle iyi yapıyorsunuz. Bırakın üşüsün ama boğulmasın. 🥰 ki zaten merak etmeyin bebekler sandığımızdan daha dayanıklı. Sadece terlemesine izin vermeyin.
smileylaylom elasevda ilk doğduğu zamanlar çorap giydirdim ama şuan 9 aylık mayıs ayından beri tshirtle filan gezince evde istemiyor artık kendi de çekiştirip çıkarıyor çorabını
kocbuse65 elasevda 3. Ayında evin içi sıcak olunca çıkarın ben hep öyle yaptım ayakları hava alsın rahat yatar