Canım bazen tutmayabilir normal yani deneye deneye basarirsin sonunda. Ama poğaça yaparken mutfağın serin olması guzel mayalanmasini engelliyor. Buna dikkat et. Birde en önemlisi un markası. Farklı markalar çok farkediyo. Birde bu tarifi dene istersen
1 şu bardağı kaynar su, 1 şu bardağı soğuk süt, 1 şu bardağı siviyagı kaba koy. İçine 1 tatlı kaşığı tuz, 4 yemek kaşığı şeker ve 1 paket toz maya ekle iyice karıştır. Yavaş yavaş unu ekle, hamurun kıvama geldiğinde hala eline yapisiyorsa siviyag destegiyle toparla. 2,3 saat ılık bir alanda mayalandir. Şekil ver, üzerine yumurta sarısı sür bol susam serp. Tadi çok güzel oluyo fosur fosur da kabarıyor