Melike_01 poyrazbb244_ iki öğretmenim ailem uygulamasını girip kayıt olunca orda çocuklar bölümünden çocuğunuzun ismine tıklayıp ödemeler yazıyor ordan bakabilirsiniz
ceren41 Ödeme listem ilk öğretmenim ailemde gözüküyor ama bu ay yaticak olan 1.500 gözüküyor ikinci çocuğum acaba her ay yattıkçamı listede gözükücek birde geçen ayki gözükmüyor ödemede Ağustosta doğum yaptım Eylül başı başvurdum ondanmi acaba
Eslemsi_04 Tugcisannis bnmde agustos ayı cekilmemiş eylül ayını karttan cektik ama diğerini nasıl cekcez yatmadımı gerimi aldılar bilemedik😂
Tugcisannis Eslemsi_04 diyorum ya hanım efendi ağustos ayını, bankanın içinde sıra alıyoruz gişe işlemleri , ardından girip ağustos ayına ait parayı ordan alıyorsunuz , ama bundan sonra vermiş oldukları aile kartıyla ATM şerden çekebilirsiniz
Eslemsi_04 Tugcisannis hanımefendi bende demişim ya yukarda bilemedik diye siz ilk söylediğinizde anladım zaten
yigitalp19 Tugcisannis acaba bende ilk 2 ayı çekmedim bankanın içinden ondan greimi aldılar. Çocuklarla gitmek bi hayli zordu kısmettt😄
yigitalp19 poyrazkoray07 ben mayısta doğum yaptım mayıs’ta da başvurdum ama bankaya gittiğim vakit kart çıktı artık ona yatacak paranız dedi ve uygulamada görünen 2 aylığı vermedi ben karttan tek ay parası çektim ikisi duruyor anlamadım