yigitalp19 Kızlar aile kartınj aldınız mı ben aldım bikaç gün sonra atm den parayı çekmeye gittim, fakat ilk öğretmenşm uygulamasından 3 aylık para ödeneği gözüküyor kartta sadece 1 aylık yatmış neden böyle oldu sizdede oldu mu?
mahinur501_ yigitalp19 ilk defa mi alıyorsunuz daha önce aldıklariniz da yazıyor tarihini kontrol edin bazen uygulamayı kapatıp açınca düzeliyor
Meryemrojj yigitalp19 bende aynı durumu yaşadım üç ay yatması lazımdı bir ay yatmış sadece yattı mı size diğer aylar
poyrazkoray07 yigitalp19 ne zaman doğum yaptınız başvuru ne zaman yaptınız ben hazıranda doğum yaptım Ağustos’ta başvuru yapabıldım güncellemem gerekn bısey olduğu ıcın PTT’den guncelleyıp yaptın anca oldu toplu yatacak dıye mesaj geldı ama 1500yattı geçen ay 144 aradım gerıye dönük vermıyorus dedıler
yigitalp19 mahinur501_ evet ilk defa aldım ben alana kadar karta geçiş yapmişlar içerden vermediler kartada hepsi yatmamış ama uygulamada 3 aylık ystmış gözüküyor
yigitalp19 poyrazkoray07 ben mayısta doğum yaptım mayıs’ta da başvurdum ama bankaya gittiğim vakit kart çıktı artık ona yatacak paranız dedi ve uygulamada görünen 2 aylığı vermedi ben karttan tek ay parası çektim ikisi duruyor anlamadım
Tugcisannis yigitalp19 çünkü kart uygulaması sadece bu ay başladığı için 1 ayı karttan alacaksınız diğer geçmiş 2 ay havuzda toplanmış onu bankadan alacaksınız
Melike_01 yigitalp19 ağustosta başvuru yapmıştım Eylül 26 da yatmış tı bugün uygulamada 25 Ekimin de yatmış gözüküyor parayı almaya bankaya gittiğimde hemen kartı da verdiler ailem uygulamasınıda indirdim ordan takıp edebiliyorum
Melike_01 kaandurumoms yok hayır o para ATM de gözükmüyor 25 hesapda olacak o zaman çekilir yada karttan kullanılıyor
Tugcisannis Eslemsi_04 evet ağustos ayın dakini havuzdan yani bankanın içerisinden aldım ama eylül ayı karta yatmış eylül ayininkini karttan çektim
Eslemsi_04 Tugcisannis bnmde agustos ayı cekilmemiş eylül ayını karttan cektik ama diğerini nasıl cekcez yatmadımı gerimi aldılar bilemedik😂