myprincess1 bizim de durumlar aynı 🥲 emzik tutmuştu bıraktı 5 aylık olunca şuan 6 ay 23 günlük memede uyuyor sonrasında kendi bırakırsa uykuya devam ediyor ama uykuya dalışını memeyle yapıyor 😶🌫️ bi kaç kere dışarda çok yorulduğuda ana kucağında bayıldı bazen de arabada uyuduğu oldu ama beni de düşündürüyor bu durum. Gece meme için uyanmaması kendi gelişimi için de sağlıklı olan çünkü derin rem uykusuna geçemiyo bu da büyüme hormonunu etkiliyor. Gündüz uykuları daha çok memeye yapışık ama Gece de bazen 6-7 kez uyandığı oluyor , ağlatacak mıyız ne yapacağız nasıl olacak hiç bilmiyorum. 1 yaşından sonra gece beslenmesini kesin diyor doktorlar ,bu rutinde nasıl olur hiç bilmiyorum