aslananne27 ya 45 dk da uyum mu sağlar çocuk sınıfa Allah aşkına , öğretmenin tavrı hiç hoş değil. Bebeklikten yeni çocukluk dönemine geçmiş bi yavruyu nasıl dışlayabilir. Ha belli bi zaman geçer yorar çocuk öğretmenini belki anlarım, ama 45 dk bakmayla ne anlamışta yaramaz şöyle böyle demiş onu anlayamadım . Bu anlayışsızlıkla nasıl öğretmenliğini devam ettirir orası meçhul hep iyi huylu öğrenci çıkmayacak sonuçta karşısına. Sınıfını ya da okulunu değiştirin bence, belkide okula gitmeye hazır değildir daha onunda duygularını düşünerek hareket edin birazda . Ama hiç canınızı sıkmayın öğretmenin densizliğinden dolayı , belkide başka bi okula gidince daha uyumlu olacak bu iş birazda okul ve öğretmen ilişkisiylede alakalı