aslananne27 okulunuzu değiştirin.Soylediklerim yanliş anlasilmasin.Ögretmenlik ewet zor bi meslek.Çocuklarla ugraşmak,topluluk icersinde hepsine soz gecirmek illaki sabir ve zor bi iş..ama Sinirle yaklasıp gorunce yüz cewrmek çok baska bisey.Birçok kişi ögretmen olablir belki ama içten gelen Egitimci kimliği ve her zor karakter ve farkli yapıdaki çocuğa ayrıştirici davranmadan aksine okula baglayıcı sewdirerek davranmak,kendi has egitimine özel bisey bulmak imkansiz değil.Siz okulunuzu degiştirin.umarm icinde Egitimci kelimesini benimsemis bi öğretmene denk gelirsiniz.🌸