Minigim38 açıkçası benim gözüm çocuğunu kreşe anaokuluna gönderip eski hayat düzenine yakin bir düzene dönen tek çocuklu arkadaşlarıma çok kayıyor, tek çocuk mu kalsa acaba diye 😂 bu sebeple büyümeden hemen ardından olsun istiyoruz. 13 aylık bebeğim, 1 ay önce denedik olmadı. Denemeye başladık yani kısacası. İlk zamanlar çok zor olur ama büyüdüklerinde hem bize rahatlık, hem birbirlerine arkadaşlık kardeşlik bağları çok güzel olur diye düşünüyoruz. Zaten bugün hamile kalsam aralarında 2 yaş olacak neredeyse. Bence makul bir yaş farkı. Kıskançlık konusuna gelince de, kardeşi gelmeden gerçek tepkisi asla kestirilemez, hiçbir durum annesini tamamen paylasacagi başka bir bebekle aynı olmuyor çünkü 🙊 inşallah hayırlısı olsun hakkınızda 🫶🏻