Minigim38 bence 2 kardeş aralığı en ideal 4 yaş. Hem büyük olan her şeyi öğrenmiş oluyor, kreşe gidebilir yaşta, hem de siz fazla rahatlamadan başa dönmüş oluyorsunuz. Ama kıskançsa muhakkak zamanla düzelir de ilk zamanlar çok zorlar diye düşünüyorum. 2. çocuk düşünceniz varsa şimdiden kızınızla evcilik oynarken kardeş konusunu araya katabilirsiniz, bu senin kardeşinmiş ağlıyor dur besleyeyim, bezini değiştireyim gibi. 30 yaş sonrası da kafa ister istemez ses kaldırıyor😂 ama yine de sizin de yaşınız çok idealken bence arayı fazla uzatmayın derim