Meri-Mel çupra ve levrek bayılırımmm, zeytinyağı sarımsak limon, kırmızı toz biber karıştırıp sos haline getirip üzerine içine her yere sürerim. Yanına da elma dilim patates onu da kekik zeytinyağı ve kırmızı toz biberle harmanlarım bir güzel. Küçük balık çok sevmem, palamut da kızarmış seviyorum. İstavrit yerim arada. Yanına da güzzel bir soğan salatası yaparım, bol limon, nar ekşisi, sumak, kırmızı toz biber yine 😅 bir de yeşillik roka / marul. Genelde balık menüm budur