Deletedmom122 Bebişim 4 aylık bu ayki kontrolde sadece 400 gr almıs ebe normal dedi sizce de normal mi? Sizin Bebekleriniz 4.ayda kaç kilo arkadaşlar kafama taktım çok
Mirayimran Deletedmom122 o aylarda kilo almaları yavaşlıyo diye biliyorum artık bide atak dönemleri sanırım bişey demediler mi
Hocanne Deletedmom122 0 3 ay arası 500-1000 gr normal, 4.aydan sonra 200-500 gr arası normal. Dünya Sağlık örgütü böyle söylüyor iyi almış bebeğiniz. Her ay 1 kilo alsaydı 5 yaşında 60 kilo olurdu 😉
Ecmayz Deletedmom122 canim aynisi bendede oldu 4. Ayda atak midit baska bisey midir bilmem ama 200 500 gr arasi normal diye biliyorum. Benim 5.aydada 350 400 gr aldi. Doktor yavastan ek gidaya gecelm dedi gectik. 5 aylikken 6600du suan 6 aylik. Kilosu 7750 bende saskinim 🤦🏽♀️
Arzuorhan Deletedmom122 bende aynı senin gibi tereddüt etmiştim . Ama doktorumuz çok normal olduğunu bu aydan sonra kilo alımı yavaşlıyor dedi öyle içim rahatladı.normalmis artık
Alparslaninannesi Ecmayz siz simdi boyle konusunca ben kendimi kötü hissettim 🙈 bizimki 5. ayinda ve 800 gram aldi gecen ay da 800 almisti 😔
Fistiklokum48 Bizde tam 3 ay 5 günlüğüz bugün sağlık ocağına gittik bebeğim geçen ay 5700 kg dı bugün 6000 kg yani sadece 300 gr almış sizinki yine de iyi bu ay daga az alacak dedi
Badevehande Bende merak ediyorum acaba kaç kilo olmuş 8 gün var 4 aylık olmasına en son 7 kiloydu. Bide sorum olacak aşı yaptırdınız mı kaç tane oldu
Asilinannesii Bebeğim de 4 ay kontrolünde 500 gr almıştı. Doktor kilo alımı gayet iyi dedi. Sizin de normal.
anakraliceee @Deletedmom122 benim bebeğinde bugün tam 4 aylik olduk saglik ocağında aşımız vardı 7,660 olmuş geçen ayda 6,600 du
Hiraada Deletedmom122 siz 4 aylık 7400 ve mi az buluyorsunuz benim kızım 9 aylık olucak 7 gün sonra 8 kilo yani bu kilo alma işi her bebeğe göre değişiyor gelişimi önemli bebegin
gokcekizinannesi Deletedmom122 benimki 550 gr almıştı 4. ayda. ilk 3 ay 1 er kilo almıştı. bu ay 5 aylık oldu o kadar alsa öpüp başıma koyarım:)
Deletedmom122 gokcekizinannesi olsun masallah yavruna canım. Annelik hep endise demek galiba. canları sagolsunda az alsınlar öyle diyelim