useruser0101 Aylizsu işte bunu merak ediyordum bende benim durumumu yaşayan varmı diye siz nasıl ogrendiniz hamile olduğunuzu nasıl anladınız
useruser0101 hdjdj ilk basta testte nagatif olmasının sebebi neydi acaba hcg değerinizmi düşüktü bende test yaptım 4. Günümde ve negatif çıktı kızımda isteyerek olduğu için bir gün gecikmiştim hemen test yaptım pozitif çıkmıştı