Kızlar benim eşim şehir disinda bir kızım var 2 yasında ve ikinci çocuğu 1-2 sene dusunmuyorduk esim 3 ayda bir geliyor izne ve iki senedir geri çekilme yontemiyle korunuyoruz ben normalde hep gunumden 3-4 gun once adet olurum en son adetim 7 Eylül bes gun adet oldum bitti 19 eylulde esim geldi 10 gun kaldı gitti ve bugun ayın 10 4 gündür adetim gecikti ilk defa böyle bisey başıma geldi hic gecikmedim bu zamana kadar hamileik dışında bende erken gebelik testi aldım ve birde damlatmalı nomal test erken gebelik testini bugün oglen yaptım normalde sabah ilk idrarda yapmam lazımdı ama dayanamadım yaptım ve idrar kabının icinde 10 saniye bekleteceğime 30 saniye beklettim sonucu etkilermi bilmiyorum sonuc negatif çıktı yarın sabahta ilk idrarla tamlatmalı testi yapım diyorum bilmiyorum boyle bisey başına gelen varsa lutfen bana bilgi versin korunarak hamile kalan varmı aranızda ve ben nasil bir yol izleyeyom