Poyrazmom0 Ahsensmom_ Ahh bu eşler 🤦🏼♀️ hepsi mi aynı olur 😅 Erken diye açmıyor kesin çok gelecek diye açmıyorlar erkenden ödemek istemiyolar heralde,🤦🏼♀️😅
hasan033 oylesinebiri__ acımasız değil aslında kendi sıcağıda sevmiyor bizi de kendi gibi görüyor empati kurmıyor çünkü dıcaktan burnu fln tıkanır hatta sabahda öyle olmuş nefes alamıyom burnum tıkanmış diyor ama dünkü soğuktan sonra o da anladı,😆😆
minikmisimben İstanbuldayız 1 haftadır falan açıyorum hava serindi ev soğudu ön cephemizde ev yok ondan sanırım. Eşim aç üşüyoruz gece dedi kızımda üşüdüm falan diyince açtık