Susamtanesimoms
Gece uyumadan açıyorum çünkü oğlum üstünü örtmeyi sevmez, açtığımda da ev sıcak olduğu için uyku tulumunu gereksiz gördüm kombiden 40 dereceye ayarladım, kumandasından 25 sabit kalıyor sabah uyandığımda kapatıyorum gün içerisinde sıcak oluyor çünkü