Bebegimm111111 kardeşten dolayı olan şeyler maalesef. Hele ilk doğduğu zamanları anlatmak bile istemiyorum, resmen çocuğun içine birşey girmiş gibiydi o kadar farklıydı ki. Yani şöyle diyim ben lohusalık sürecine giremedim bile 😁 şimdi günün çoğu zamanında bazen kafamı ellerimin arasına alıp “Allahım acaba deliriyor muyum” diye düşünüyorum. Düzelir diye umuyoruz inşallah öyle olur 🤲🏻 kardeşi sakince durduğu zaman çok güzel vakit geçiriyoruz amaa ne zamanki ben iş yapsam yada kardeşi durmasa o zaman yine durum kötü oluyor. Ne evin işi bitiyor nede küçüğüm duruyor. Tek başıma büyütüyorum. İnanın ki ikinci erken oldu sanırım dye çok pişman oldum, sonra da şimdi olmasa ne zaman olacaktı ki büyüdükçe daha da zorlaşacaktı diyorum. Allah yardımcımız olsun. Ev işi olmasa aslında daha kolay olacak biliyorum ama oda bitmiyor ki çocuklarla doğru düzgün ilgileneyim