Bebegimm111111 yemek yerken kollarım yok ben yiyemem diyor, bebek gibi ağlıyor, kardeşinin emziğini kullanılıyor, numaradan bez değişimi yapıyoruz. Bizimki tamamen kardeş kıskançlığı. Ama ben çizgi fimlere sınır koydum, YouTube tamamen kaldırdım, kids Te aynı şekilde kaldırdım. Sadece tv de olan kanalları izliyor, orada da bluey diye bi çizgi film var, onların aynısını tekrarlıyor mesela. Çizgi filmi kaldırın diyemem ama sınır koyabilirsiniz. oğlan çocuklarının hallerini biliyorum, bazen yalvarıyorum oğlum git çizgi film izle diye o kadar hareketli ve yaramaz.