Minikcikler00 değil mi yaaaa kilo verdikçe insan rahat mutlu hissediyor ben haziranda 86 yi gördüm tartıda 😒
Benim boyum da 168 insallah 68 leri filan bi göreyim artık vermeye çok çalışmam da ama almamaya çok çok dikkat edicem.
2 bebem var biri 7 yaşında biri 19 aylik 🥰 çocuklardan önce 65-70 arasıydım hep.
aşırı zayıflık sevmiyorum ama 80 lerde çok da mutlu değilim 😂