ymc516_ belden mi çektirdiniz siz? Benimde ağrım çok mecbur girmek zorundayım başka yolu da yok doktor da öyle dedi röntgen ve tomografiye girmenin anlamı yok boşuna radyasyon alırsın dedi. Açık emar araştıracağım artık bir yer iki bölgeye 14bin dedi biraz daha uyguna bulursam ona giderim olmazsa 😔